دکتر اردشیر حسین پور

دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۱۲ ق.ظ

شناور ضد رادار

دکتر حسین پور در سال 85 موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره خوارزمی بین المللی به دلیل ساخت شناور ضد رادار شد. این شناور به درخواست سپاه ساخته شده بود و بر بدنه آن پوششی قرار داشت که سبب میشد برای رادارهای خارجی غیر قابل رویت باشد. در سال 85 دکتر حسین پور از طرف دانشگاه مالک اشتر این طرح را در جشنواره خوارزمی ارائه کرد و در آخرین روز زندگی پربرکتش به او خبر مقام اول جشنواره را دادند. در مراسم اهدای جوائز مادر دکتر و دو نفر از همکارن دانشگاه صنعتی مالک اشتر به نیابت از دکتر در مراسم اهدای جوایز حضور یافتند. 

دکتر حسین پور در این طرح مدل عملیاتی شناور ضدرادار را ساخته بود که ارزش زیادی در عملیات نظامی خواهد داشت. پس از انجام طرح اولیه یک پروژه ، تصمیم بر افزایش مقیاس (ابعادی و تولید ) صورت می گیرد و از آنجایی که ساخت مدل اولیه با موفقیت انجام شد، تصمیم بر افزایش مقیاس بود که در این حالت نیاز بسیار زیادی به حضور دکتر و تکمیل پروژه وجود داشت. خائنان به کشور که توان دیدن قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران را نداشتند و به هر وسیله ای در صدد جلوگیری از قدرت نظامی ایران در منطقه بودتد این بار نیز تاب نیاوردند....... قطعا اولین مظنون در ترور دکتر حسین پور کسانی هستند که از ابرقدرت شدن ایران اسلامی و افزایش قدرت نظامی ایران هراس دارند. ای کاش آنها که از نام دکتر سو استفاده می کنند کمی با خود و دیگران در مورد رزومه کاری دکتر صادق باشند و خدمات دکتر حسین پور به نظام اسلامی که همه زندگی دکتر حسین پور بود را نادیده نگیرند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۶
دانشجوی دکترحسین پور

ardeshir hosseinpour

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی